söndag 2 januari 2011

Sista Julen på Hasselgården

Hej alla bloggare och inredningstokiga !
Den här bloggen kommer att handla om alla mina passioner i livet men främst om min inredningspassion.
För tillfället bor jag och min familj på en härlig korsvirkesgård utanför Ängelholm.
Vi är två vuxna och tre härliga barn i olika åldrar med olika intressen ...hästar,musik och hockey men alla älskar vi vårt hem.
Min passion är att skapa ett hem som är varmt personligt och lätt att leva i ...ett hem som för mina barn och deras vänner alltid ska kännas välkomnande och mysigt.
Vi har nu valt att flytta från detta paradis och skapa ett nytt paradis bara en liten bit från barnens skola. Turagården.
Men för att ni ska få en känsla för vad som är min inredningsstil kommer här lite bilder från sista julen på Hasselgården

Inga kommentarer: