torsdag 31 mars 2011

Små bilder såhär sista dan i mars...

Jag har aldrig varit med om en månad då så många saker gått sönder...tur att vi är någorlunda hela och att barnen är helt hela :))

Nu kommer bästa njutar tiden...Jag älskar vårens krispighet och att man faktiskt inte kan lita på den helt...
Idag överaskades vi med regn..:) Igår va det jätteskönt.. Sån är den  våren ...lite oberäknelig..men underbar!

Inomhus kan man njuta av favoritblomman Hortensia...

eller bara av att solen strömmar in..


Fönster är roliga att dekorera ..


Och det är kul att plocka upp ett färg och designtema på olika ställen i rummet...


1 kommentar:

Caroline Westrup sa...

Hej,
Jag och min sambo har bott på Turagården mellan åren 1996 och 2001! vi sålde gården till paret du fick surdegen av :).
av en slump hittade jag din Blogg med bilder från Turagården och jag måste säga att jag är så glad för att se att Turagården ser så välskött och välmående ut! Med önskan om en fin vår.